Dom Ćmy - Tomek Miłowicki | oprawa twarda

Symbol: Produkt w przedsprzedaży | Realizacja od dnia: 21.04.2025

Wejdź. Ale pamiętaj – są drzwi, których nie da się zamknąć.

Dostępność: Duża dostępność
54,90 zł
szt.
Cena przesyłki:
9,90 zł
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 9,90 zł
  • ORLEN Paczka 10,00 zł
  • Kurier Pocztex 10,10 zł
  • DPD - odbiór w punkcie 11,80 zł
  • Paczkomaty InPost 13,20 zł
  • Kurier InPost 14,30 zł
  • Pocztex kurier - pobranie 14,40 zł
  • Kurier InPost - Pobranie 16,20 zł
  • DHL - odbiór w punkcie 16,80 zł
  • Kurier DPD 18,65 zł
  • DHL - Kurier 20,40 zł
  • DPD kurier - Pobranie 23,00 zł
  • DHL kurier - pobranie 23,30 zł
ISBN:
9788367735506

DOM ĆMY

Tomek Miłowicki


DLA PIERWSZYCH 200 OSÓB - DREWNIANIA ZAKŁADKA W PREZENCIE!


„Dom Ćmy” to horror psychologiczny o budzących się w mroku krwiożerczych instynktach. W Miedzy czas stanął w miejscu. Wśród spróchniałych domostw i zapadłych twarzy codzienność pleśnieje we wszechogarniającej biedzie, a wiara – rozszarpana przez paranoję – przemienia ludzi w obłąkanych fanatyków. W tym świecie dorasta Marcel, skazany na surowe życie w cieniu tyranicznego ojca, zimnej i wiecznie pijanej matki i brata, którego pragnie za wszelką cenę chronić.

 Kiedy w ich domu pojawia się ksiądz Erwin, przynosząc świętą wodę z Gór Arrarat’h, w trzewiach domu budzą się siły znacznie starsze od wszelkich bogów. Gdy Marcel próbuje świętego płynu, staje się uwrażliwiony na działanie domu, który zdaje się żywić jego gniewem i krwią.

 „Dom Ćmy” to opowieść o cienkiej granicy między człowiekiem a bestią, między nadzieją a zatraceniem. To studium szaleństwa, w którym każdy krok ku światłu prowadzi tylko głębiej w ciemność.

Wejdź. Ale pamiętaj – są drzwi, których nie da się zamknąć.

Parametry:
Informacje:
Produkt w przedsprzedaży
Wysyłka:
Realizacja zamówień od dnia: 21.04.2025
Autor:
Tomek Miłowicki
Tytuł:
Dom Ćmy
Data wydania:
18.04.2025
Gatunek:
Horror
Ilustracje:
Tak
ISBN:
9788367735506
Liczba stron:
260
Oprawa:
twarda
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: